veelgestelde vragen
Antwoorden op de meest gestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.
Algemeen
Je kunt je aanmelden voor het aanmeldformulier in te vullen op deze site. Klik hier om naar het formulier te gaan.
Voor onze online service maakt het niet uit waar je accommodatie staat. We helpen huiseigenaren in binnen- en buitenland, van tropische bestemmingen tot wintersportgebieden.
Jazeker! We helpen klanten met een vakantiehuis, vakantiepark, hotel of B&B. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
We werken met jaarcontracten en een opzegtermijn van 2 maanden. Neem gerust contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.
Let op: Aan het annuleren van reeds bevestigde boekingen zijn kosten verbonden.
Dat kan. Er zijn echter een aantal voorwaarden aan verbonden. Een van die voorwaarden is dat je woning minimaal voor een aaneengesloten periode van 3 maanden beschikbaar is.
Nee. Schoonmaken voor vakantieverhuur is een specialistisch vak. We beperken ons daarom tot dat waar we heel goed in zijn. We hebben wel een lijst met partners (schoonmaakbedrijven) waar we graag mee werken.
Financieel
De commissie die we rekenen ligt tussen de 10% en 12,5% en is afhankelijk van een aantal factoren zoals onder andere de locatie, de nachtprijs en het aantal accommodaties dat je aanbiedt.
Als jij een nieuwe verhuurder aanbrengt ontvang je een bonus van €75 zodra de eerste boeking succesvol is afgerond. Dat is makkelijk verdiend!
Airbnb maakt onderscheid tussen particuliere verhuurders en professionele verhuurders. We koppelen je Airbnb account aan onze software waardoor we door Airbnb worden aangemerkt als ‘professionele verhuurder’.
Bij een professionele verhuurder wordt 15% commissie in rekening gebracht voor de verhuurder en 0% voor de gast.
Bij een particuliere verhuurder wordt 3% commissie in rekening gebracht voor de verhuurder en 14% voor de gast.
We verhogen de prijzen als professionele verhuurder zodat jij onderaan de streep hetzelfde overhoudt en de gast in totaal hetzelfde betaalt.
Verhuur
Mocht er onverhoopt schade ontstaan dan kun je beroep doen op de verzekering van het boekingsplatform waar de gast geboekt heeft. Daarnaast kan het zijn dat jouw inboedel- en opstalverzekering je nog dekken. Let op: een eigen inboedel- en opstalverzekering is verplicht.
Ja. We geven jou de vrijheid om gebruik te maken van je vakantiewoning wanneer jij dat wilt. Je kan in jouw persoonlijke kalender zelf bepalen welke periodes jij wilt verhuren en welke jij wilt blokkeren. Je kan een wijziging ook aan ons doorgeven via e-mail en dan passen wij de beschikbaarheid voor je aan.
Wanneer je privéspullen in je vakantiehuis hebt liggen, raden we je aan om deze goed op te bergen in een afgesloten kast of kamer.
Overig
Wij kunnen adverteren op meer dan 40 verschillende kanalen. In overleg met jou zullen we bepalen via welke kanalen we gaan adverteren. Dit bespreken we graag tijdens de intake.
Zolang je toestemming hebt van jouw verhuurder is het geen enkel probleem. We vragen je om hier een bewijs van te sturen en zullen dit verifiëren om er zeker van te zijn dat de verhuur niet in strijd is met je huurcontract.
Jazeker! We helpen klanten met een vakantiehuis, vakantiepark, hotel of B&B. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ja, dat kan. Met name in het laagseizoen verhuren wij voor langere periodes. Dit kan besproken worden tijdens de intake.
Zeker. Een groot voordeel van vakantieverhuur is dat je de beschikbaarheid zelf bepaalt. Wil jij met kerst op terugkomen op familiebezoek? Geen probleem.
Heb je nog meer vragen?
Als je nog andere vragen hebt of meer informatie wil, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om je te helpen!
Professional sentences that drive high conversions
Attractive inbox that stands out in the eyes of the audience
Write engaging emails that stand out from the rest and leave your audience.